Solidariedade coa Gentalha do Pichel

Dende O Quilombo queremos amossar a nossa completa solidariedade coes companheires do centro social A Gentalha do Pichel (Compostela), que vieram de ser alvo dum assalto por parte de pessoas desconhecidas que invadiram o local de madrugada e levaram quartos e material nom só da própria Gentalha, senom também doutros coletivos e projetos vinculados a esta em maior ou menor medida. Aliás, queremos expressar o nosso rotundo desprezo às pessoas responsáveis deste ato.

Nom é a primeira vez que escutamos falar de casos semelhantes. Lembramos outros roubos acontecidos em centros sociais galegos como o CSA do Sar, também em Compostela; o CSO A Insumisa, na Corunha (recentemente despejado polo Concelho “do câmbio” de Marea Atlántica), ou o CSA O Fresco, em Ponte Areias. Paréce-nos intolerável que se produzam roubos em espaços que, longe de ter ânimo de lucro, sustêm-se grazas ao esforço e trabalho desinteressados de pessoas que achegam o seu tempo, recursos e energias para tirar avante e dinamizar desde a base propostas e alternativas culturais e políticas beligerantes cos valores de exploraçom e competência que definem este desastroso estado das cousas no que vivemos submergides, contrapondo o apoio mútuo, a criaçom livre e a auto-organizaçom política coma alicerces do seu compromisso coa terra e coas classes oprimidas, com raiva, mas também com alegria.

Este roubo aféta-nos a todas aquelas pessoas que, desde distintas realidades, e partindo de enfoques diversos e nom sempre consonantes, sabemos que outro mundo mais justo, solidário e respeitoso é possível, e que os centros sociais, os ateneus e outros espaços políticos e culturais autogeridos som laboratórios vivos onde ensaiar esse mundo e brigar coas contradiçons.

Desde já ficamos a disposiçom des companheires da Gentalha para ajudar no que esteja nas nossas mãos, coma eles vieram ajudando a outros muitos projetos e iniciativas populares de Compostela e mais aló durante todos estes anos.

Quérem-nos desanimades e derrotades, teram-nos solidáries e combatives!
Dez, cem, mil centros sociais!

This entry was posted in Comunicados, Geral. Bookmark the permalink.