ATUALIZAÇOM: Por motivos de saúde, Acordeireta nom vai poder vir e desde aqui desejamos umha rápida recuperaçom. Anunciamos que a festa continua com a participaçom de Zurrumalla e Regueifa com Luis Caruncho e Benito Lobarinhas.
A Foliada do Lago volta com muito ânimo a Castinheiras, Postemirom, Vila Boa e agradecemos a colaboraçom fundamental da Comunidade de Montes de Sam Martinho de Vila Boa para que se poda desenvolver este dia de festa, convivio e cultura popular num entorno tam maravilhoso.
Esta ediçom de 2022 trae melhoras cumha equipa de som mais potente e novas atividades como a sessom vermute e acampada, polo demais encontraras-te no mesmo lugar de respeito pola natureza, animais e pessoas, entre boa música, risas, bailes, comidas e bebidas.
A festa comença às 13h00 com sessom vermute e a atuaçom do grupo de música Galega de bailables, composto por Xosé Maceda, Xian Herrera e Pablo Bernárdez. Durante todo o dia estará aberto o espaço feiral onde poderás desfrutar de comidas e bebidas a preços populares e atopar também postos de associaçons e coletivos aos que convidamos vir mostrar o seu trabalho e tecer rede.
Pola tarde, trás umha boa sobremesa, serám os obradoiros de elaboraçom de pandeiro e baile galego. O obradoiro de pandeiro precissa inscriçom previa (envia nome e telefone de contato a oquilombo@riseup.net), tém um custo de 40 euros e os participantes levarám o pandeiro que elaborem para a casa. Este obradoiro é impartido por Dácorla artesania e o de baile (gratuito) por Chus Caramés, educadora no programa de baile Andar cos tempos.
Às 21h00 encetarám os concertos com o grupo Acordeireta, dúo de acordeom e pandeireta dos que podes escuitar e ver um avance nesta ligaçom e Rabeira, cinco mozas que tocam, bailam e súam polas foliadas do país, integrantes de De Ninghures, venhem de Compostela e trazem consigo peças da Fonsagrada e Bergantinhos para as que convém preparar-se para dar umhas voltas de maneo e saltar coas energéticas muinheiras da montanha.
Trás os concertos continua a festa com foliada aberta, trae o teu instrumento!