Mais de 50 pessoas participamos do jantar deste sábado e outras dúzias vinherom conhezer o local e cantar as janeiras.
Umha vez concluida a assembleia, deixando umha importante decissom no ar, começou o jantar com pisco vegano, tostas de txaca, empadas de bonito, luras ou verduras, riquisima favada e sobremesa com tortas e biscoitos mais café. Salva de palmas para os e as cozinheiras.
Na sobre-mesa umha pequena arenga com duas companheiras ergueu os ánimos para a luita transformadora e a contruçom nacional e social para depois outro companheiro dar passo a votaçom do novo nome que foi escolhido a mao alçada entre 5 posibilidades que incluia também o velho nome do Quilombo. Trás votaçom com triple empate forom necesárias 2 voltas para chegar a melhor e maioritaria decisom…
Centro Social A Pedreira!
pedreira
(1) Sítio ou lugar donde se extrai pedra. Canteira.
(2) Pedra tirada da canteira.
A Pedreira é a praça ao nosso carom, o cantinho mais lindo do centro de Ponte Vedra.
A Pedreira é o bairro no que abrimos o novo local para muitos anos, um projeto ligado ao território e o povo que o habita.
A Pedreira é o lugar onde picaremos pedra para erguer de novo um movemento popular afouto, para defender a língua e cultura, para unir-nos mais, porque em Ponte Vedra, Hai que roe-lo!!
A lenda!
O dia antes deste importante encontro, umha Pedreira cinzenta foi parar a Ilha das Esculturas e como nom podia ser doutro jeito, tivo-se em consideraçom a hora de tomar a decisom.
Para concluir a tarde, cantamos as janeiras, dentro da programaçom da AC Trépia por varios locais da zona velha.