Atividades de junho

Mais um mês carregado de atividades.

Finaliza o ciclo de oralidade com mais um obradoiro gratuito esta quarta-feira às 19h00. Desta volta centrado na narraçom oral.

Continua o curso de apicultura Com aulas nas sextas-feiras 7 e 21, às 17h30, as conversas facilitadas em inglés, English Chat, todas às terças-feiras às 21h00 e às tardes feministas que neste mês se desenvolveram na quarta-feira 12 e apoiando às atividades de Avante Ponte Vedra polo dia do orgulho lgtbi no 28.

Da-se continuidade a Foliada de 1ª sexta-feira do mês, este dia 7 e aos concertos contando com dúo de cordas na quinta-feira 13, Luis Martíns na harpa e Iván Gulín ao Violoncelo e mais outro concerto com 2 grupos a confirmar no sábado 29.

Feira Velha. Desde já e até o dia 8 podes traer roupa, accesorios, aparatos, etc que nom utilizes para o mercadinho de 2ª mao que organizamos no Quilombo e a do dia 10 ao 14 pasar-te a comprar por 1 ou 2 euros todo o que precises. Colabora!

No domingo 16 convidamos-vos a caminhar, pola manham na marcha contra celulosas e em defesa da ria convocada pola APDR com saída das alamedas de Ponte Vedra e Marim às 12h00 e pola tarde vindo conhezer a fermosa ribeira do rio Almofrei numha rota guiada que sairá às 17h00 desde o bar estanco no km 87 da N-541. Comenzamos umha serie de andainas mensais pola comarca de Ponte Vedra e limitrofes para as que compre inscrever-se previamente e têm custo de 3euros (1euro para socias).

cara o fim da primavera chegam as novidades mais emocionantes:

Curso de mergulho e rotas em canoa. Na quarta-feira 19 apresentamos estas atividades a desenvolver em julho e agosto. Teram custo económico com descontos para socias do Quilombo e também para ativistas doutras associaçons de Ponte Vedra e centros sociais galegos.

Lume Novo ou solstício de verao. Na quinta-feira 20, às 20h30 Contaremos com Maria Fra para falar-nos das ervas do Sam Jóam e apresentar o seu livro “A nossa horta medicinal” e no proprio domingo 23 realizaremos umha andaina para apanhar às ervas e festa a noite.

Commemoraremos 2 datas importantes, a proclamaçom da República Galega de 1931 com projeçom e brinde no dia 27, mais apoiando às atividades de avante LGTBI no 28 polo dia do orgulho.

Acabamos o mês inaugurando exposiçom de pintura e escultura de alunas de belas artes e concerto na rúa no sábado 29.

This entry was posted in Convocatórias, Geral. Bookmark the permalink.