Programa de Janeiro

Damos a Bem-vinda ao novo ano e a nova decada do jeito que sabemos, com mais um programa mensal cheio de atividades orientadas cara a transformaçom de Ponte Vedra.

Nesta sexta-feira 3 de dezembro començamos o ano com muito ánimo  dando continuidade às foliadas abertas que se fam, no local e na rua, desde que abrimos aló polo lonjano março de 2019.

Coma sempre, abriremos espaços para a reflexom e a açom. No sábado 11 contaremos com o advogado da defesa Brais González e varios acusados na montagem conhezida como “Operación Jaro” que tenta ilegalizar organizaçons independentistas galegas e meter na cadeia 12 ativistas. Vem conhezer este ataque às liberdades de todas,    tambem haverá ceia solidaria. Na quarta-feira 15 a associaçom internacionalista Mar de Lumes organiza a interesante palestra “Fabricando umha guerra”. E para acabar o mês na quarta-feira 29 o companheiro Cristobal falará sobre o que foi realmente a COP25 sobre o clima e abrirá o debate para umha atuaçom ecologista no momento atual.

 

Continuamos com os grupos de trabalho anti-patriarcais, convocam-se duas tardes feministas para començar preparar a greve de 8 de março, nova juntança aberta sobre novas masculinidades e umha primeira reuniom para començar achegar ideias de atividades e mais em defesa dos direitos LGTBI.

Neste mês començam 2 novos cursos e remataram às saídas micológicas que o tempo nom permitiu fazer em dezembro, visitaremos a parcela que acolherá a horta comunitaria do Quilombo para començar a toma de dados e planificaçom e por último apresentaremos o curso de ´Ukulele que començará em fevereiro.

Novos cursos:

Cozinha Vegana: Impartidos em sextas-feira cada 2 semanas por Black Emma, cada sessom será dedicada a um tipo de alimentos. O preço para socias será de 12 e/mês e de 20 para nom socias. Primeira aula na sexta-feira 10 de janeiro com umha projeçom e introduçom ao curso.

Teatro da Oprimida: Impartido pola companheira Nerea, dará continuidade aos obradoiros realizados em 2019 com um curso que será cada duas terças-feiras. Primeira aula no dia 21. Terá um custo de 15e/mês para socias e 20e para nom socias.

 

Aproveita o tempo, participa e soma-te ao Quilombo!

 

This entry was posted in Geral. Bookmark the permalink.