II Foliada do Lago. Sábado 3 de julho de 2021.

Com muito ânimo anunciamos por segundo ano consecutivo a Foliada do Lago Castinheiras que como o ano passado conta com a colaboraçom da Mancomunidade de montes de Sam Martinho de Vila Boa, a associaçom de música e baile Trépia, a deputaçom de Ponte Vedra e como novidade deste ano, as Olimpíadas Populares Galegas que se desenvolverám durante esse fim de semana a par da Foliada.

A ediçom de 2021 conta com melhoras respeito a 2020 na equipa de som e novas atividades como a sessom vermute ou a mostra de trajes tradicionais.

A festa comença às 13h00 com sessom vermute e a atuaçom do grupo de música tradicional Os de ningures.

Na sobremesa terá lugar a conferência sobre as vestimentas tradicionais a carrego do Obradoiro Costuras Saiáns e darám començo os obradoiros de elaboraçom de pandeiro e iniciaçom a pandeireta e baile galego. O obradoiro de pandeiro precissa inscriçom previa (atraves de oquilombo@riseup.net) antes do 27 de junho e realizará-se com um mínimo de 5 e máximo de 10 participantes que levarám o pandeiro que elaborem para a casa. Este obradoiro é impartido por Dácorla artesania e o de baile e pandeireta pola A.C. Trépia.

Durante todo o dia estará aberto o espaço feiral onde poderas desfrutar da mostra de trajes tradicionais, mesas de associaçons e produtos ecológicos.

Às 21h30 encetarám os concertos com o grupo de pandereteiras da A.C. Trépia, Solimán, que darám passo a Suán, grupo também ligado a Trépia que fusiona a nossa música de raiz com sons electrónicos e outras de vanguarda e de últimos mas nom para acabar pois continua a foliada livre, contaremos com Acordeireta, dúo de acordeom e pandeireta dos que podes escuitar e ver um avance nesta ligaçom.

This entry was posted in Geral. Bookmark the permalink.