Convocada Assembleia Geral

A convocatoria de Assembleia Geral é para sábado 5 de março às 11:30h em 1ª convocatoria e 12:00h em 2ª convocatoria no Local Vizinhal do Gorgulhom, na rua curtidoira. A convocatoria é de caracter aberto, sem necessidade de se associar com antelaçom para ter voz e inclúe comida e sobremesa para a que solicitamos avisar com antelaçom para calcular quantidades.

Na Assembleia Aberta do 3 de fevereiro avançou-se sobre diversos temas para acabar proponhendo a ordem do dia da Assembleia Geral.

Necesidade do Centro Social para tecer redes, fortalecer o movemento popular soberanista e anti-capitalista de base e sem dependências de dinámicas institucionais, alargar processos de construçom social e nacional. Entre outras razons, a Boa Vila precisa lugares monolingues referenciais para quem busque o retorno ao galego.

O modelo de funcionamento gostariamos que fose o mais eficiente, plural e assemblear possível, com participaçom em rede de diversas associações e movementos que apoiem o centro social, para o que é fundamental renovar e ampliar a Comissom Geral do Quilombo, transformar a simpatia da maioria do movemento social em colaboraçom ativa e se houver interesse ativar comissões específicas.

Respeito às atividades valorou-se importante ter umha programaçom fixa de cursos que podam dar vida ao local de jeito estável, atividades plurais como micros abertos de poesia, abertura a utilizaçom do espaço por todo o movemento social e vizinhança coa que devemos trabalhar para que faga seu o projeto e procurar um local e infraestrutura que permita o máximo de prestações (concertos, teatro, atividades simultaneas, etc).

A proposta de ordem do dia é:

A- Estado atual (finanças, associaçom e contatos para o novo Centro Social)

B- Programaçom de atividades para os próximos meses. Criaçom de equipa de comunicaçom.

B.1 março, impresom do livro de poemas e inicio campanha de rua antifascista,

B.2 abril, Projeto Rios no rego Vale de Corvos,

B.3 maio, mural no rio Gafos.

B.4 junho, Olímpíadas Populares Galegas,

B.5 julho, Foliada do Lago,

B.6 agosto-setembro, abertura do novo Centro Social.

C- Modelo de funcionamento da associaçom nos próximos meses.

C.1 Comissom Geral. Coordena o funcionamento da associaçom no dia a dia (organizaçom, arquivo, comunicaçom, etc.). Reune-se como mínimo 1 vez ao mês e utilizará ferramentas telemáticas para manter comunicaçom permanente. Aberta a participaçom de todas as sócias implicadas em projetos. Pode criar os grupos de trabalho que estime oportunos. Facilitará a participaçom e a conciliaçom com a vida familiar e laboral. É responsável por gerir os possíveis conflitos. Fai acompanhamento de novas sócias. É espaço de deliveraçom seguro e confidencial.

C.2 Convocatoria de Assembleia Geral Extraordinaria para revissom de estatutos e decissões importantes previas a abertura do novo local.

D- Renovaçom e ampliaçom da Comissom Geral da associaçom.

E- Próxima Assembleia Geral para as decissões importantes previas a abertura do novo local.

Comissom Geral da Associaçom Cultural O Quilombo

This entry was posted in Geral. Bookmark the permalink.