Atividades de dezembro

Mais um mês cheio de atividades e importantes novidades como a horta comunitaria que vamos iniciar ou a organizaçom junto mais coletivos dos eventos de Natal nos que contaremos com a excepcional presença do bom carvoeiro, O Apalpador. Como sempre nom perdas de vir bailar e tocar às foliadas abertas na primeira sexta-feira de cada mês.

Anti-patriarcado. Trás o sucesso da semana feminista e a manifestaçom contra às violências machistas, continuamos despatriarcalizando. Este mês iniciamos o grupo de masculinidades com a primeira reuniom e apresentaçom do fanzine “homens cebolos” (só para homens), mais 2 tardes feministas (só para mulheres) e apresentaçom da revista “Revirada Feminista” que neste número centra-se no combate feminista ao fascismo (para todos os públicos).

Cursos e obradoiros: apresentamos novo curso de teatro da oprimida (para començar em janeiro), continuam às saídas micológicas, durante 2 dias haverá obradoiro intensivo de técnicas tipográficas onde cada quem poderá editar o seu proprio material e no dia 20 apresentaremos o projeto de horta comunitaria e ecológica da Associaçom Cultural O Quilombo, onde além de producir poderemos aprender e formarnos em futuros cursos de agroecologia e mais.

Iniciamos ciclo de palestras internacionalistas que continuará durante todo 2020, no dia 26, com ativistas chilenos que estaram de rota por Europa para difundir a grande luita atual dos povos originarios e classes populares no Chile.

 

 

 

This entry was posted in Convocatórias, Geral. Bookmark the permalink.